Bejelentkezés
Honlap-menü
I-System
Nyitólap » FAQ » LS 2009 [ Kérdés hozzáadása ]



  • 2009. március 30-án


  • Van, de csak részben lett lefordítva a játék.


  • AMD/Intel 2 GHZ
  • Nvidia Geforce 6800 Serie / ATI Radeon X850 (mind. 128 MB VRAM)
  • 512 MB memória
  • Hangkártya
  • 1GB Merevlemez-hely



  • Igen, több ezer mód van már hozzá.




  • Ellátogatsz a C:\Documents and Settings\felhasználóneved\Dokumentumok\My Games\FarmingSimulator2009\mods\ mappába, és ide tedd be a *.zip-et amit letöltöttél, vagy ha *.rar kiterjesztésű, akkor csomagold ki ebbe a mods mappába.
  • Ha amit letöltöttél *.exe kiterjesztésű, csak egyszerűen futtasd és bedd meg a gépeket a FENDT Stationnél.
  • Játék közben a ’P’ billentyűvel tudod előhozni a bolt kínálatát, ha mindent jól csináltál az új gépnek is szerepelnie kell a listán.




  • Megkeresed ahova telepítetted a játékot /Landwirtschafts-Simulator 2009/data/maps . A maps tartalmát teljesen kitörlöd (A régi mentésed töröld!) A kicsomagolt mapot bemásolod az eredeti helyére. Ha van mellette mods mappa, akkor annak a tartalmát értelemszerűen a mods-ba kell tenni ahova a gépeket is szoktad.




  • A /data/maps/map01.i3d fájlt nyisd meg jegyzettömbbel! (jobb egérgomb -> társítás)
    Miután megnyitottad, nyomj egy CTRL + F kombinációt és keresd meg ezt:
  • growthStateTime
  • Az értékét írd át, mindegyik növénynél beállítható!





  • Nyisd meg a /data/maps/map01.i3d fájlt szövegszerkesztővel!
  • Csináld így:
  • KÉP




  • Látogass el ide: C:\Users\Felhasználóneved\Documents\My Games\FarmingSimulator2009\mods
    Itt keresd meg a gépet, amivel a körbálát készíted, tömörítsd ki. Majd a strawroundbale.i3d-t nyisd meg szövegszerkesztővel, írd be a keresőbe, hogy "density", és az utána álló számot írd át. Nagyobb érték, nagyobb a bála súlya. Ha megvagy a módosítással, mentés. Majd tömörítsd vissza.





  • Igen van!
  • Alapból beépítettek egyet, a H-betű lenyomásával működik.
  • Továbbá fejlesztettek újfajta autopilotot, azt letölthetitek!





  • Látogass el ide: ...My Games\FarmingSimulator2009. Itt keresd meg a savegames.xml-t, majd nyisd meg szövegszerkesztővel. A "traffic density" értékét írd át 0-ra. Vagy ha éppen ellenkezőleg, nagyobb forgalmat szeretnél, írd át értelemszerűen nagyobb számra.




  • Ismételten látogass el ide: C:\Documentumok\My Games\FarmingSimulator2009
    Nyisd meg a savegames.xml-t, nyomj CTRL+F-et és írd be: timeUntilNextRain. Az itt található számot írd át mondjuk 99999999999999999-re. Ezt követően ugyancsak CTRL+F után írd be: timeUntilRainAfterNext. Ezt is írd át hasonlóan nagy számra. Ismételten CTRL+F-et nyomsz, beírod, hogy: nextRainDuration. Ezt az értéket átírod valami kis számra, például 0.001.
  • Ezennel az eső" megszűnt" létezni a játékban.





  • Ahhoz, hogy az időd megállítsuk, a savegames.xml-be kell egy kicsit belekontárkodnunk.
  • Tehát megnyitjuk a savegames.xml-t (ami itt található: C:\Documentumok\My Games\FarmingSimulator2009) pölö jegyzettömbbel, és rákeresünk erre: Az "X" itt egy szám, ami megmutatja, h mennyivel telik gyorsabban az idő (1x [valós idő], 4x, 16x, 32x, 60x).
  • Tehát ahhoz, h megállítsuk az időt, csupán ezt a számot kell rendkívüli módon lecsökkentenünk.
  • Például: settings timescale="0.000001"



Mióta a v1.0-s patch elérhető, lehetőség van emberünk kezdési pontjának megváltoztatására.


  • Ehhez csak annyit kell tennetek, hogy megnyitjátok az éppen használt mapotokat (map01.i3d), és kikeresitek benne a "careerStartPoint" nevezetű bejegyzést. Alap map esetén ez az utolsó bejegyzés, letöltött map esetén viszont bárhol lehet. Keresgess!

  • Kattintsatok rá, ezután pedig a megszokott módon mozgathatjátok a pontot, ugyan úgy, ahogyan azt a tárgyaknál tennétek. Elhelyezitek a kívánt helyre (bárhova), majd mentitek a módosult mapot.




  • Első lépésként, keresd meg a módosítani kívánt kombájnt.
  • Ez lehet a C:\Users\Felhasználóneved\Documents\My Games\FarmingSimulator2009\mods könyvtárban becsomagolt *.zip fájlban. A *.zip fájlt csomagold ki, és keresd meg benne a *.xml fájlt. a *.xml fájlt Notepad-al nyisd meg, keresd meg benne ezt a sort:

  • attacherJoints
  • attacherJoint jointType="cutter" index="9|0|0" rotationNode="9" maxRot="22 0 0" rotationNode2="9|0" maxRot2="0 0 0" moveTime="2.5" /
    attacherJoint index="20" jointType="TrailerCombine" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" maxRotLimit="10 50 50" maxTransLimit="0 0 0"/
  • /attacherJoints

  • A "TrailerCombine" helyére írjátok be, hogy "trailer", majd mentés. A *.zip fájlt csomagoljátok vissza és irány aratni!





  • Először is le kell töltened a Giants Editort. (Továbbiakban csak GE)
  • Innen letölthető..
  • Első lépésként letöltöd a kívánt tárgyat. Kitörmöríted, majd a benne található *.i3d fájlt vagy egy mappát, amiben az i3d fájl és a textúrái találhatók bemásolod ide: (ahova a játékot telepítetted) .......\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps
    Ezután duplakatt a map01.i3d-re, ami ugyanitt található, és vársz míg betölt mindent szépen.(viszonylag hosszú idő, várj türelemmel)
  • Ezután File-->Import... , megnyilik egy ablak, ahol be tudod tallózni az előbb a maps mappába bemásolt letöltött tárgyat. Tehát tallózd be a letöltött tárgy .i3d fájlját, majd okézd le.
    Mivel gyakran a map alá teszi be az új modellt, ezért a legeszerűbben úgy tudod előcsalogatni ha nyomsz egy CTRL+F-et rögtön az import után vagy Edit-->Move to camera.
  • Ebben a pillatban eléd ugrott a nyavajás és már csk arra vár, h elhelyezd valahova, tetszés szerint.
    Tipp: Mozgatni úgy a legegyszerűbb, h mialatt ki van jelölve a tárgy nyomsz egy CTRL+B-t, majd rákattintasz a tárgyra. Így nem kell a három koordínátával bíbelődni és úgy mozgatni.
    Ha minden sikerült akkor mentés, írd felül a map01.i3d fájlt.
  • FONTOS, célszerű egy biztonsági másolatot készíteni a maps könyvtárról, hogyha nem úgy sikerülne a mutatvány, vissza lehessen állítani az alapokat!





  • ALT+egérrel tudsz mozogni és rákattintva egy kör 3 irányban (X Y Z tengyely) mozgatásával tudod a modellt vagy tárgyat mozdítani/forgatni!




  • Először is meg kell keresned a jármű XML fájlját, majd meg kell nyitnod. Keress ilyet:
  • motor minRpm="300" maxRpm="500 900 1900" brakeForce="7" forwardGearRatio="2.5" backwardGearRatio="2.2" differentialRatio="4" rpmFadeOutRange="20"
  • torque rpm="500" torque="2"
  • torque rpm="900" torque="4"
  • torque rpm="1100" torque="5.0"
  • torque rpm="1750" torque="5.0"
  • torque rpm="1800" torque="3.5"
  • /motor

  • maxRpm="500 900 1900"- ez a 1-2-3 tempomathoz tartozó motorfordulat. A szám növelésével gyorsabban megy a jármű, csökkentésével lassabban.

  • torque rpm="500" torque="2" - Itt a fordulatszám értékekhez kapcsolódó teljesítmény értékeket tudod beállítani. Csak finoman érdemes hozzányúlni, mert különben indulásnál mindig hátsó kerékre áll a gép:)
  • Ha sokkal gyorsabban akarsz menni, akkor illessz be újabb sorokat ennek a résznek a végére, magasabb fordulatszám értékkel és kicsit magasabb torque értékkel, mint az előző sor.





  • Mindössze lekell töltened egy fájlt és a benne leírtakat követni.
    A fájlt Freddy készítette.
  • Letöltés..


Search
Bannerek közt
Copyright LSHCV Team © 2024 by isystem.ucoz.hu